onsdag 6 maj 2015

Efter regnet..

Och som det ska.
Efter regn och åska.
Av MONSUN-karaktär.

Så kom den igen.
SOLEN
 SOLIGT & VARMT
Jag klagar INTE på det.
Ljuvligt.
 Är bara förnamnet.

Dock har jag inte mycket nytt under solen.
Att dela med mig av.

Så istället.

Delar jag med mig av.
En liten skönhet.
Med betoning på LITEN.



Än sålänge.

För den lilla skönheten.
Är inte svårflörtad.

MILLFIELD ROSE
Är namnet.



Den bor just nu.
I köket.
Men flyttar nog ut i uterummet sen.

Där kan den få en stor kruka.
Och bli hur stor den vill.

Tills dess.
Funkar köket fint.



Vill också.
Påminna er om.

Kackelklubbens Hönsbytardag.
6 JUNI
Som jag nämnt innan.
Dagen bjuder på väääääldigt mycket mer än bara höns.

Så ett besök på föreningens hemsida.
Är att rekomendera.
Så får ni senaste infon.

____________________________________________

NAMASTE
     

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar