torsdag 21 maj 2015

Jag betackar mig.

När Syren, Hägg och annat ljuvligt.
Sprider en doft.
Som berör varenda cell i kroppen.
Som berör alla sinnen.
Som sprider.
HARMONI & LYCKA



Betackar jag mig.
För en täppt trist näsa.
Fylld av allt annat än doften av Hägg och Syren.


Hela familjen.
Har en sån täppt trist näsa just nu.
Med ett undantag.
MIG
Men med tanke på.
Att nysningarna.
Kommer allt tätare.
Är jag mer eller mindre övertygad.
Att jag inte slipper undan. 


MEN
TRON KAN BESÄTTA BERG
Sägs det.
Så jag fortsätter nog.
Att tro lite till trots allt.



Ja så får det bli.

Jag HOPPAS och ÖNSKAR att ni alla.
Har möjlighet.
Att få njuta.
Av allt.
Det vackra magiska.
Som sker.
I vår Herres Hage.

____________________________________________

NAMASTE

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar