lördag 21 februari 2015

10 nyanser..

10 nyanser av lycka.

Och

I detta fallet.
Även.

10 nyanser av GRÖNT!

Eller 9.
För ett är vitt.


Jag har också en fetish.
Inte riktigt samma som Mr Grey.
För alla känner väl till honom och hans liv?

Om inte.
Får ni ta reda på det.
Ifall ni vill veta.

Jag älskar att få fram ägg i olika nyanser av färger.
Så dessa gröna ägg.


Kommer från olika hönor jag korsat fram.
Och som lever ett fint liv.
I "matäggsgruppen" som finns här hos oss.


Det märks.
Att våren är på G.
För hönorna levererar ett gäng ägg varje dag nu.


Så här råder ingen brist på ägg.

__________________________________________

NAMASTE

3 kommentarer:

  1. då kan man kanske komma förbi o köpa några ????
    Har förresten försökt att ringa dig för att anmäla mig till Nybörjarkursen Höns som ska vara i April men ej fått svar anmäler mig NU Svejs GA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Hej! Jag vidarebefodrar din anmälan ang hönskursen.
      Ägg finns också.

      Radera