fredag 13 februari 2015

FÖRE & EFTER!! Inte helt lätt.

Här finns knappt.
En endaste rät vinkel.
Inga standard mått.

När man ska lägga golv.
Tapetsera
Eller.
Som nu.
Sätta dit en ny bänkskiva.
Är det inte helt lätt.

Men.
Med lite fixande.
Trixande
Och Tålamod.
Blir det ganska bra ändå.
Inte perfekt.
Men absolut bra nog för mig.

Den gamla perstorspskivan.
Är ett minne blott.

FÖRE!

 

 EFTER!



 Den är på plats.
Inte den enklaste sak i världen.
Jo, den biten ovan.
Va i större svårigheter.
Men den andra som skulle kapas och fixas med.
Det finns många tjusningar med ett hus.
Från 1890-talet.



Hustomtarna har varit på besök också.
Så nu slipper jag fler kallduschar.

Mycket bra på samma vecka.
Och nu.
Sportlov.
Det låter som ljuv musik.
I mina öron.
 

___________________________________________

NAMASTE

4 kommentarer:

  1. Så fint. Trevlig helg till er också/ j

    SvaraRadera
  2. Är så glad att jag hittat din blogg ! du har verkligen smak för inredning ! och så kloka ord du delger oss !

    SvaraRadera
  3. Är så glad att jag hittat din blogg ! du delger oss många kloka ord ! du är också en duktig inredare !

    SvaraRadera