torsdag 1 januari 2015

2015!! Var sak har sin tid...

Här har det varit tyst som i graven (är det tyst där?)..sedan i somras.
Ibland funderat på om bloggen ska finnas eller inte, ibland glömt bort ATT den ens finns.
MEN
efter en inre själslig resa som varat länge, efter upplevelser, möten med fantastiska människor, erfarenheter, kunskap om mig själv, andra, livet och universums energier och mysterier som gett mig massor i min utveckling, uppförsbackar som varit som att bestiga Mount Everest, nedförsbackar som Niagarafallet så tycker jag nog att denna lilla enkla sida också ska få vara en del av mig, en liten länk ut i den sociala världen som jag oftast väljer att inte vara så stor del av.
Jag deklaraderade ut på min fb-sida idag om mina tankar inför 2015..ganska oväntat av mig tycker jag nog, men vill dela med mig även till er som väntat på min återkomst här.
Jag ska följa mitt hjärtas röst, trots att jag gått min egen krokiga väg genom livet, inte passat in i någon mall, eller rättat mig i ledet så är mitt hjärta så stort att jag alldeles för ofta genom hela livet tagit för mycket hänsyn till andra, haft för mycket överseende, alltid funnits till för allt och alla som en självklarhet. För det är ju en självklarhet att man gör det. 
Men
Det kan gå till överdrift, få konsekvenser, dränera mig, så jag inte orkar fylla på min egen energi.
Jag är ingen respirator till att andra ska fungera.
Jag ger av mig själv, min kunskap,visdom och kärlek, det ska jag fortsätta med.
Men
På mina egna villkor, lyssna på mitt inre röst och följa den dit den leder mig.
Tack 2014 för allt du gett och för alla insikter jag fått och välkommen 2015!!

Jag är samma människa som innan, men lite klokare, lite mer kunskap och som under 2014 tagit ett stort steg i livet, ödmjuk och tacksam!!

Tack alla som på något sätt bidragit till det jag idag skrivit om, till alla som på ett eller annat sätt korsat min väg, mött mig, sett mig och funnits!


2015, nu kör vi...

NAMASTE


2 kommentarer:

  1. Vilken underbar person du är! Kanske just för att du går din egen väg. Du har gett mig inspiration många gånger till att just vara sig själv.
    Önskar att jag kunde ta mig i kragen och åka upp till din underbara gård som jag sagt så många gånger och som jag verkligen vill.
    Tack för att du finns och du vet väl om att du är värdefull <3
    Kram Marie

    SvaraRadera