fredag 9 januari 2015

Terroristen...

Hos oss bor det en liten terrorist.
Som stundtals drar fram som en tsunami för att i nästa stund ligga och snarka i soffan.

TITUS
är hans namn..

Jag älskar ihjäl den där lille terroristen, han kom in i vårt liv som den virvelvind han är och han tog verkligen hela mitt hjärta med storm.
Tiden har gått galet fort, så nu är han ingen 4 kilos puppy längre, utan mer en blyklump, fast lika söt.
Såklart.

 
Inte mycket annat nytt under solen (som lyser med sin frånvaro) vad det väl inte härifrån idag.

Fast eftersom jag har stränga order från vännen J. att lägga ut bilder på annat än päls och fjäderbeklädda djur så får jag väl lyda det idag också.

Så håll tillgodo J, här kommer dagens till dig:


Byrån har jag fått, då va den i en helt annan färg, men som vanligt gör ju lite färg underverk.
Spegeln är också ett fynd, som så mycket annat här.
Återbruk mina vänner, det är grejer det!!
 

Ska nog ta att återgå till det jag gör bäst en fredagskväll som denna.
FREDAGSMYSA!!


NAMASTE

2 kommentarer:

  1. Åhh bästa du❤️❤️ blir glad av att läsa och se fina bilden. Inspetationen flödar//J

    SvaraRadera
  2. En sak till . Har inte hittat nån glasburk till ormhasseln så har du nån till övers ta med till jobbet nån dag hihi

    SvaraRadera