onsdag 14 januari 2015

Veligt värre..

Kung Bore kan inte riktigt bestämma sig.
Veligt värre.
Snö, regn, snö, regn...

För en redan rostig kropp, bättrar inte vädret på det hela.
Det är verkligen smörjtorrt i lederna, jag kan nästan höra gnisslet från dem.
Nästan.

När man ska ut genom dörren får man kika ut och kolla läget.
ISGATA eller SJÖ
Behövs spikskor eller vadarstövlar??

Jag föredrar vadarstövlar.
Man riskerar ju inte liv och lem lika mycket då.

Vädret kan man inte påverka.
ALLS
SÅ, varför ens prata om det??
Jag vet inte.
Men om det ska vara snö, så kan det ju vara det.
Ska det vara blask, så kan det ju vara det.
Så man vet liksom.


Idag blir det bilder från vårt lilla KÖK.
Så min kära vän J, nu byter vi tema lite, bra va?
 

Håll tillgodo, endast LOPPISFYND.
Så långt ögat kan nå.
Inte en enda ny pryl på dagens.
Återbruk, jag gillar det ordet.
_____________________________
NAMASTE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar