tisdag 20 januari 2015

En detaljerad beskrivning...

Av dagens tandläkarbesök.

Tror jag vi hoppar över.
Men för att nämna något så kan jag säga som så mycket att 2,3 cm ner i tanden har jag haft besök idag av tandis.

DET hoppar jag gärna över.
Om jag får välja.

Det fick jag ju tyvärr inte idag.
Tillråga på allt.
Jag måste göra det en gång till.
Men sen.
Hoppas jag den tanden har evig vila.

Plånboken då?
Joo, tack.
Det blev ett hål i den också.

Så vad lär vi oss av detta??

Vänta inte med att laga ett hål i sisådär 5 år.

Det gör ont och det blir dyrt!! 

Tandvärk

Bara ordet gör ju att man ryser.
Ni som haft riktig jävla tandvärk vet vad jag pratar om.
Sån smärta så man förlorar all vett och sans.

Jag har fött barn.
Ganska många dessutom.
Van vid att alltid ha ont.
Men riktigt tandvärk.
Jaa det toppar ju allt detta.
Jag befolkar hellre Kina på egen hand.
Än uppleva den smärtan igen.
Som jag haft i denna tand.

____________________________________





Dags att återgå till näringarna som min käre mor brukar säga.

Spisen nästa.

Kålpudding ska jag bjuda mig själv på idag.

Galet gott.
Om ni frågar mig.

 

Totalt slut.
I kropp och själ.
Men impad av mig själv.
Efter dagens upplevelse.

NAMASTE

1 kommentar:

  1. Vilket mysigt litet skåp. Vad har du i glasburkarna? //J

    SvaraRadera