fredag 24 april 2015

En dag som idag.

Ger jag mig själv en klapp på axeln.

För något bra jag åstadkommit.
Alldeles själv.
Så.
Idag.
Sträcker jag lite extra på ryggen.
Och.
Känner mig lite stolt.
Med all rätt.
 



Att det är fredag.
Med allt vad det innebär.
Är ju som.
Lite grädde på moset.

På TO-DO-Listan.
This weekend.

Står lite av varje.
Lite beroende på den rostiga kroppen, känslan av valfrihet och vad vädret erbjuder.




Inget står ju skrivet i sten.

Men om en ny grind.
Är fix och färdig.
Efter helgen.

Skulle jag vara väldigt nöjd.
Jag passar bra.
Som arbetsledare/konstruktör.
Maken.
Passar bra.
Med såg och skruvdragare.
PERFEKT KOMBO


 Titta aldrig ner.
När du tar nästa steg.
Bara den.
Som höjer blicken.
Och fokuserar på horisonten.
Hittar den rätta vägen.

Det mina vänner.
Blir mitt budskap till er idag.
 
___________________________________________________

NAMASTE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar