onsdag 1 april 2015

FYNDEN & RÅNET!!

Vi börjar.
Med fynden.
Från helgens auktion.
Håll i hatten.
Nu kör vi auktionrace!



Återbruk.
My favourite word!
Ett av dem iallafall.




Favoriterna då?

På en solklar 1:a plats!
Träfatet.

På en hedersvärd 2:a plats!
Plåtburken.

På bronsplats!
Dalahästarna.

TUR för mig.
Att det verkligen va FYND!!

För igår blev jag rånad.
Av Folktandvården.

Känns iallafall så.
För när jag gick ut var jag 3700 kr fattigare.

Snacka om att spendera pengar snabbt.

Inget Hallelujamoment precis.

Snarare, skjut mig någon.

En enda tand!
Har kostat mig 7000 riksdaler.
Måtte den hålla nu.
För fyyyyy fan.
Va jag lidit och plågats.
Tortyr.
Vill jag kalla det.
Och som lite grädde på moset.
Bli ruinerad.
MEN.
Nu är det klart!
Ingen är gladare för det än jag.
Det skulle isåfall va.

Min tandläkare då
Han är one in a million!

Ja ja vad är väl en bal på slottet...

_________________________________________________

NAMASTE
 
 


1 kommentar:

  1. fina fynd, men tanden hade jag dragit ut i stället, för fy tusan så dyrt

    SvaraRadera