lördag 25 april 2015

Höjd Säkerhet!

Eftersom.
Min hormonstinna obstinata Titus.
Som vill mörda.
Allt nyplanterat och en del annat.
Och.
Gräva gropar ner till Kina.
Och speka bort den nya jorden.

Här ska minsann inget nytt få tränga sig på.
Särskilt inte.
Om det har löv.



Vi har fått höja säkerheten för en tag framöver.




Och.
Just nu.
Är jag väldigt tacksam för att ha.
Lite bra och ha grejer.
Som ett gammalt staket.
Som absolut.
Sett sina bästa dagar.
För ganska länge sedan.
Men som jag tog vara på innan mor min hivade det på tippen.


NU
Har det kommit till användning igen.
SÅ.
Jag kommer fortsätta spara.
På.
  BRA OCH HA SAKER. 


Rädda det som räddas kan liksom.
Tills.
Hormonerna svallat.
På min underbara svarta lilla (nu stora) terrorist.

Så det så.
____________________________________

NAMASTE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar