onsdag 8 april 2015

Jag HOPPAS!!!

Jag hoppas.
Hoppas.
Att någon.

Som tillhör Jehovas Vittne.
Läser detta.

Och kan tipsa mig.
Om HUR.

Jag ska slippa.
Deras.
Dörrknackning.

Jag har ta mig fasen.
Gått igenom hela registret.



Vänligt.
Vänligt men bestämt.
Otrevlig.
Ännu mer Otrevlig.
Vägrat öppna.
Skickat hunden efter dem.
Hotat.
Skrikit.
You name it.


 

Är dom urbota dumma i huvudet?
Eller.
Bara extremt envisa?

Jag vill ju inte ha dem på min gård alls.
Det står klart och tydligt.
Att inga obehöriga äger tillträde.

Kan dom inte läsa heller?

Jag har inga problem.
Med att dom har sin tro.
Det får dom så gärna ha.
Och.
Jag skulle vara väldigt tacksam.
Om.
Dom kunde respektera min.



Seriöst.
Vad gör man?

HUR.
Får jag dem att fatta??

Märkligt.
Ingen skam i kroppen alls där inte.

_____________________________________________________
 

2 kommentarer:

  1. Ja du vet vad jag tycker. Bjud in dem vettja!! Det är skitkul att tjafsa med dem. Fråga dem om Titus kommer till himlen och säg sedan att du inte tycker om himlar som inte tar emot hundar!!
    Grannen

    SvaraRadera
  2. en gång när jag stod o plockade av ett lass ved kom dom o ville dela ut deras sk reklam, jättebra sa jag dom har jag o tänder i pannan med o sen frågade jag om så stora starka karlar kanske kunde hjälpa mig med veden istället för att gå o tjata på folk , då gick dom utan ett ord o jag såg inte till dem mer så länge jag bode kvar. GA

    SvaraRadera