fredag 3 april 2015

Imponerande.

Jag är så imponerad.
Av mycket.
Men i skrivande stund.
Syftar jag på.
Deltagarna i Lets Dance.
Helt suveränt.


Ibland.
Letar sig till och med.
En liten tår fram.
I ögonvrån.
Makalöst.
Vilka duktiga människor.
Som finns.
I vår herres hage.



Och med det sagt.
Så.

Är jag INTE.
Lika imponerad.
Av min egen godtrogenhet.
Smällar man får ta.
När man har det tänket som jag har.
När man inte tänker efter före.
När man inte lyssnar.
På sin inre röst.
Så.


Va lär vi oss av detta?
Lyssna inåt.
Där finns svaret.
Always.

 

Långfredag.
Med betoning på LÅNG.
Men en dag.
Helt i min smak.
Soft & Sol.
Så den rostiga kroppen.
Mår lite bättre.
Än igår.

Har jag tur.
Kanske jag kan få lite jord under naglarna i helgen.

___________________________________________

NAMASTE

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar